-
Anna Jakobsson Lund hittar nya vägar för marknadsföring
Genom en personlig och kontinuerlig kontakt med följare på sociala medier tror Anna Jakobsson Lund att man som författare vinner i längden. Senaste greppet: ett lanseringsdatum för omslaget till nya boken Equilibrium.
-
Att marknadsföra böcker och författarskap
Känslan är fantastisk. Boken är klar! Och inte bara det – du kanske till och med håller den i din hand. Oavsett om du skrivit avtal med förlag eller ger ut på egen hand kan marknadsarbetet kännas både skrämmande och förvirrande. Var ska jag börja? Hur når jag ut? Hur skapar jag intresse för just…
-
Daniel Wångsten – från twitter till debutroman
Hade jag sagt att jag alltid drömt om att skriva en bok så hade jag ljugit, men tanken har funnits där ganska länge i alla fall. Det fanns dock lite problem, jag kunde ju inte tillräckligt mycket om något för att skriva trovärdigt. Jag hade inte kunnat skriva en kriminalroman. Jag vill att det ska…